Rasa MILERYTĖ
Mada turi būti etiška ir tvari. Tuo įsitikinusi uteniškė Paulina Bražėnaitė, neseniai sukūrusi prekės ženklą „Un-normal“ ir pristačiusi savo pirmąją kolekciją. P. Bražėnaitė pasakoja, kad prekės ženklo pavadinimas yra kvietimas „atnormalėti“: įvertinti neigiamus šiuolaikinės mados industrijos procesus ir stengtis atsikratyti požiūrio, jog tai, kas vyksta dabar, yra normalu.
Koks buvo pirminis impulsas, įkvėpęs sukurti kolekciją?
Mane visą laiką domino mada ir tai, kaip per drabužius galima išreikšti save. Tai lengviausiai prieinama saviraiškos forma. Tačiau visuomet, o šiuo metu ypač, vis susiduriu su problema, kad, kai žinai, ko ieškai, nelengva rasti patinkančių drabužių. Taip pat visada norėjosi gyventi kuo ekologiškiau, tai yra dėvėti ilgaamžius drabužius. Tokių drabužių pasirinkimas nėra didelis.
Tęsinį skaitykite 2022 12 17 „Utenyje“