Aktualijos

Nesibaigiančios Lietuvos pašto reformos tik didina naštą paslaugų gavėjams

Rasa MILERYTĖ

Lietuvos paštas yra ne įmonė, o žanras, kuriame susijungia fantastikos ir nonsenso (anglų kalboje šis žodis reiškia nesąmonę) elementai. Kaipgi kitaip, jei ne fantastika, pavadinti reformas ir augančius paslaugų įkainius, kai paslaugų kokybė nekinta, o naujų sąlygų nepakeliantys verslai yra priversti užsidaryti? Kaipgi kitaip, jei ne nesąmone, pavadinti situaciją, kai pašto skyriuje eilėje lauki 40 minučių, nes pietų metu, kai, savaime aišku, klientų skaičius bus didesnis, pašte dirba tik vienas langelis?

Lietuvos paštas – našta žmonėms
Interneto svetainėje rekvizitai.lt, kur teikiama pagrindinė informacija apie įvairias įmones ir galima palikti savo atsiliepimą apie prekę ar paslaugą, Lietuvos paštas turi daugiau nei 5000 atsiliepimų. Dauguma jų – neigiami. Klientai skundžiasi vėluojančiomis siuntomis (rašo, kad siuntos ir laiškai kartais keliauja ir 20 dienų), nekokybišku aptarnavimu, kainomis.