Įmonė „Perlas Energija“ informavo visus klientus, kad nuo šių metų rugpjūčio 31 dienos nutraukia savo, kaip nepriklausomo elektros energijos tiekėjo, veiklą. Gyventojams energijos tiekimas nenutrūks, prireikus tai užtikrins bendrovė „Energijos skirstymo operatorius“ (ESO). Ką daryti šio tiekėjo klientams, priklauso nuo to, į kurį liberalizavimo etapą pateko, o sprendimui priimti ESO suteikia daugiau laiko ir stiprina pajėgas, kurios galės konsultuoti gyventojus. Didžioji dalis klientų, kurie sunaudoja daugiau nei 1 tūkst. kilovatvalandžių (kWh) per metus ir patenka į jau pasibaigusius pirmąjį ar antrąjį elektros rinkos liberalizavimo etapus, gali sudaryti naują sutartį su kitu nepriklausomu elektros tiekėju. Nutraukti sutarties su „Perlas Energija“ nereikia, ji nutrūks automatiškai, kai bus pasirašyta sutartis su nauju tiekėju. Įvertinus susidariusią situaciją bei didelį šio sprendimo paliestų vartotojų skaičių, ESO sutelkė papildomas pajėgas ir suteikia gyventojams daugiau laiko norimiems sprendimams priimti. Kitą elektros energijos tiekėją vartotojams galima rinktis iki šių metų rugpjūčio 28 d. imtinai, o sutartis su naujuoju tiekėju įsigalios jau nuo rugsėjo 1 d. Sutarties su nauju tiekėju nesudarius iki šio mėnesio 28 d., pirmojo ir antrojo etapų „Perlas Energija“ klientams laikinai, iki spalio 1 d., garantinį elektros tiekimą užtikrins ESO, tačiau šios paslaugos kaina bus ne padidinta, kaip įprasta, o artima visuomeninio tiekimo kainai. Skirtumą tarp garantinio ir visuomeninio tiekimo kainos vartotojams kompensuos valstybė. Energetikos ministerijos teigimu, nuo spalio 1 d., priėmus įstatymų pataisas, visi pirmojo ir antrojo etapų „Perlas Energija“ klientai iki naujų metų gaus visuomeninio elektros tiekimo paslaugą. Per tą laiką jie galės pasirinkti kitą tiekėją. O vartotojai, patenkantys į vis dar vykstantį trečiąjį etapą – sunaudojantys iki 1 tūkst. kWh per metus, – ir toliau galės naudotis reguliuojama visuomeninio tiekėjo paslauga, jiems jokių papildomų veiksmų atlikti nereikia. Siekiant padėti visiems į šią painią situaciją patekusiems gyventojams, ESO ne tik suteikia daugiau laiko sprendimams, bet ir sustiprina specialios „Pasirinkite tiekėją“ aptarnavimo telefonu linijos pajėgumus. Norint gauti atsakymus į aktualius klausimus galima skambinti tel.+37062655565. Išsami projekto informacija pateikiama svetainėje pasirinkitetiekeja.lt
Related Articles
Būkite atsargūs: plintamelagingos žinutės, siunčiamos „Sodros“ vardu
Gyventojai gauna SMS žinutes, siunčiamas „Sodros“ vardu. Sulaukus įtartino pranešimo, svarbu nespausti jokių jame pateikiamų nuorodų. Visą asmeninę su valstybiniu socialiniu draudimu susijusią informaciją galima pasitikrinti prisijungus prie „Sodros“ paskyros www.sodra.lt/gyventojui.Melagingose žinutėse, siunčiamose iš užsienio šalių telefono numerių, pranešama apie neva susidariusią gavėjo valstybinio socialinio draudimo skolą ir nuo sąskaitos nuskaičiuotus pinigus. Žemiau pateikiama fiktyvi […]
Medus – ne visada saldus, arba Visų šalių bitės darbininkės, vienykitės!
2022 m. vasario 15–balandžio 9 d. Utenos kraštotyros muziejuje – dailininkoPrano Griušio tapybos darbų paroda „Istorijos“. Ar yra geresnė proga nei dabar, tarp valstybei ir kiekvienam iš mūsų svarbių datų, apsilankyti muziejuje ir galbūt iš naujo, o galbūt – pirmą kartą patirti krašto kultūros paveldo ir šiandienos vertybių spalvas, skonius ir kvapus, dar pagardintus ir […]
Utenos jaunimo muzikinės grupės skinalaurus respublikiniuose festivaliuose
Vytautas Kazela Visada žavėjausi Utenos kultūros centro jaunimo muzikos grupių vadovo Rimanto Sinicos entuziazmu, pasiaukojimu muzikai ir jaunimui. Ne viena jo grupė įvairiuose respublikiniuose jaunimo grupių festivaliuose pelnė pačius aukščiausius apdovanojimus. Šių metų balandžio pabaigoje vyko respublikinis moksleivių lietuviškos dainos festivalis-konkursas „Mūsų dienos 2023“, skirtas Maestro Vytautui Kernagiui atminti. Festivalis-konkursas „Mūsų dienos“ organizuojamas nuo 2008 […]