Įmonė „Perlas Energija“ informavo visus klientus, kad nuo šių metų rugpjūčio 31 dienos nutraukia savo, kaip nepriklausomo elektros energijos tiekėjo, veiklą. Gyventojams energijos tiekimas nenutrūks, prireikus tai užtikrins bendrovė „Energijos skirstymo operatorius“ (ESO). Ką daryti šio tiekėjo klientams, priklauso nuo to, į kurį liberalizavimo etapą pateko, o sprendimui priimti ESO suteikia daugiau laiko ir stiprina pajėgas, kurios galės konsultuoti gyventojus. Didžioji dalis klientų, kurie sunaudoja daugiau nei 1 tūkst. kilovatvalandžių (kWh) per metus ir patenka į jau pasibaigusius pirmąjį ar antrąjį elektros rinkos liberalizavimo etapus, gali sudaryti naują sutartį su kitu nepriklausomu elektros tiekėju. Nutraukti sutarties su „Perlas Energija“ nereikia, ji nutrūks automatiškai, kai bus pasirašyta sutartis su nauju tiekėju. Įvertinus susidariusią situaciją bei didelį šio sprendimo paliestų vartotojų skaičių, ESO sutelkė papildomas pajėgas ir suteikia gyventojams daugiau laiko norimiems sprendimams priimti. Kitą elektros energijos tiekėją vartotojams galima rinktis iki šių metų rugpjūčio 28 d. imtinai, o sutartis su naujuoju tiekėju įsigalios jau nuo rugsėjo 1 d. Sutarties su nauju tiekėju nesudarius iki šio mėnesio 28 d., pirmojo ir antrojo etapų „Perlas Energija“ klientams laikinai, iki spalio 1 d., garantinį elektros tiekimą užtikrins ESO, tačiau šios paslaugos kaina bus ne padidinta, kaip įprasta, o artima visuomeninio tiekimo kainai. Skirtumą tarp garantinio ir visuomeninio tiekimo kainos vartotojams kompensuos valstybė. Energetikos ministerijos teigimu, nuo spalio 1 d., priėmus įstatymų pataisas, visi pirmojo ir antrojo etapų „Perlas Energija“ klientai iki naujų metų gaus visuomeninio elektros tiekimo paslaugą. Per tą laiką jie galės pasirinkti kitą tiekėją. O vartotojai, patenkantys į vis dar vykstantį trečiąjį etapą – sunaudojantys iki 1 tūkst. kWh per metus, – ir toliau galės naudotis reguliuojama visuomeninio tiekėjo paslauga, jiems jokių papildomų veiksmų atlikti nereikia. Siekiant padėti visiems į šią painią situaciją patekusiems gyventojams, ESO ne tik suteikia daugiau laiko sprendimams, bet ir sustiprina specialios „Pasirinkite tiekėją“ aptarnavimo telefonu linijos pajėgumus. Norint gauti atsakymus į aktualius klausimus galima skambinti tel.+37062655565. Išsami projekto informacija pateikiama svetainėje pasirinkitetiekeja.lt
Related Articles
„Sodros“ išmokų pokyčiai: naujos „grindys“ ir „lubos“ nuo spalio
Nuo spalio perskaičiuotos vadinamosios „Sodros“ išmokų „grindys“ ir „lubos“ – patys mažiausi ir patys didžiausi galimi išmokų dydžiai. Šie pokyčiai aktualūs ne visiems išmokų gavėjams – tik tiems, kuriems išmokos, apskaičiuotos pagal jų draudžiamąsias pajamas, nesiekia minimalaus arba viršija maksimalų dydį. Išmokos bus apskaičiuojamos taip pat, kaip ir anksčiau – kiekvieno gavėjo išmokos dydis priklauso […]
Vagys taikosi į vis naujesnius ir brangesnius automobilius
Pirmąjį šių metų pusmetį pavogtų kasko apdraustų automobilių skaičius, lyginant su pernai, išaugo kone pusantro karto, rodo „Lietuvos draudimo“ duomenys. Vagiami vis naujesni ir prabangesni automobiliai, tiesa, daugėja ir sukčiavimų atvejų, kai vagystės suklastojamos siekiant pasipelnyti iš draudimo bendrovės. „Pastaruosius kelerius metus automobilių vagysčių skaičiai Lietuvoje mažėjo, o per visus praėjusius metus Lietuvos policijos įstaigos […]
Šalies keliuose – policijos vykdomos prevencinėspriemonės
Lietuvos kelių policijos tarnyba informuoja eismo dalyvius apie birželio mėnesį numatytas organizuoti respublikines prevencines priemones:Birželio 14–20 d. ir 24–26 d. – transporto priemonių, tarp jų ir dviračių, elektrinių paspirtukų, vairuotojų blaivumo, apsvaigimo nuo narkotinių ar kitų psichiką veikiančių medžiagų patikrinimai.Pažymėtina, kad birželio 14–20 d. prevencinė priemonė bus vykdoma daugelyje Europos šalių, nes ji inicijuota Europos […]