Įmonė „Perlas Energija“ informavo visus klientus, kad nuo šių metų rugpjūčio 31 dienos nutraukia savo, kaip nepriklausomo elektros energijos tiekėjo, veiklą. Gyventojams energijos tiekimas nenutrūks, prireikus tai užtikrins bendrovė „Energijos skirstymo operatorius“ (ESO). Ką daryti šio tiekėjo klientams, priklauso nuo to, į kurį liberalizavimo etapą pateko, o sprendimui priimti ESO suteikia daugiau laiko ir stiprina pajėgas, kurios galės konsultuoti gyventojus. Didžioji dalis klientų, kurie sunaudoja daugiau nei 1 tūkst. kilovatvalandžių (kWh) per metus ir patenka į jau pasibaigusius pirmąjį ar antrąjį elektros rinkos liberalizavimo etapus, gali sudaryti naują sutartį su kitu nepriklausomu elektros tiekėju. Nutraukti sutarties su „Perlas Energija“ nereikia, ji nutrūks automatiškai, kai bus pasirašyta sutartis su nauju tiekėju. Įvertinus susidariusią situaciją bei didelį šio sprendimo paliestų vartotojų skaičių, ESO sutelkė papildomas pajėgas ir suteikia gyventojams daugiau laiko norimiems sprendimams priimti. Kitą elektros energijos tiekėją vartotojams galima rinktis iki šių metų rugpjūčio 28 d. imtinai, o sutartis su naujuoju tiekėju įsigalios jau nuo rugsėjo 1 d. Sutarties su nauju tiekėju nesudarius iki šio mėnesio 28 d., pirmojo ir antrojo etapų „Perlas Energija“ klientams laikinai, iki spalio 1 d., garantinį elektros tiekimą užtikrins ESO, tačiau šios paslaugos kaina bus ne padidinta, kaip įprasta, o artima visuomeninio tiekimo kainai. Skirtumą tarp garantinio ir visuomeninio tiekimo kainos vartotojams kompensuos valstybė. Energetikos ministerijos teigimu, nuo spalio 1 d., priėmus įstatymų pataisas, visi pirmojo ir antrojo etapų „Perlas Energija“ klientai iki naujų metų gaus visuomeninio elektros tiekimo paslaugą. Per tą laiką jie galės pasirinkti kitą tiekėją. O vartotojai, patenkantys į vis dar vykstantį trečiąjį etapą – sunaudojantys iki 1 tūkst. kWh per metus, – ir toliau galės naudotis reguliuojama visuomeninio tiekėjo paslauga, jiems jokių papildomų veiksmų atlikti nereikia. Siekiant padėti visiems į šią painią situaciją patekusiems gyventojams, ESO ne tik suteikia daugiau laiko sprendimams, bet ir sustiprina specialios „Pasirinkite tiekėją“ aptarnavimo telefonu linijos pajėgumus. Norint gauti atsakymus į aktualius klausimus galima skambinti tel.+37062655565. Išsami projekto informacija pateikiama svetainėje pasirinkitetiekeja.lt
Related Articles
Vyriausybė dar kartą siūlys Trišalei tarybai susitarti dėl MMA ir NPD dydžių nuo 2023 m.
Trečiadienį socialinės apsaugos ir darbo ministrei Monikai Navickienei bei finansų ministrei Gintarei Skaistei paskelbus siūlymą nuo 2023 m. didinti minimalią mėnesinę algą (MMA) iki 840 eurų, o neapmokestinamųjų pajamų dydį (NPD) iki 625 eurų, Vyriausybė priėmė sprendimą su šiais siūlymais grįžti į Trišalę tarybą. Ministrė pirmininkė Ingrida Šimonytė tvirtino, kad jeigu susitarti Trišalei tarybai dar […]
Pagalba Ukrainai masina ir sukčius: į ką atkreipti dėmesį, pervedant paramą?
Pinigų plovimo prevencijos kompetencijų centras atkreipia dėmesį, kad dabartine geopolitine situacija gali pasinaudoti ir finansiniai sukčiai. Socialiniuose tinkluose prisidengę fiktyviais paramos fondais, jie gali raginti pervesti lėšas Ukrainai, bet pervedami pinigai gali atsidurti sukčių sąskaitose. Norint to išvengti, rekomenduojama atkreipti dėmesį į kelis paramos gavėjo ženklus, kurie leis įsitikinti, ar jis yra patikimas.„Lietuvos gyventojai nelieka […]
Utenos A. ir M. Miškinių viešojoje bibliotekoje ir padaliniuose keičiasi lankytojų aptarnavimo tvarka
Nuo 2020 m. spalio 26 d. visi bibliotekos lankytojai registruojami, prašant nurodyti vardą ir pavardę bei telefono numerį. Lankytojų asmens duomenys saugomi 21 dieną, po to sunaikinami.Neformaliojo vaikų ir suaugusiųjų švietimo veiklos nuo spalio 26 iki lapkričio 8 d. bus stabdomos.Bibliotekoje vyresniems nei 6 m. lankytojams būtina dėvėti apsaugines veido kaukes (išskyrus atvejus, kai žmogus […]