Įmonė „Perlas Energija“ informavo visus klientus, kad nuo šių metų rugpjūčio 31 dienos nutraukia savo, kaip nepriklausomo elektros energijos tiekėjo, veiklą. Gyventojams energijos tiekimas nenutrūks, prireikus tai užtikrins bendrovė „Energijos skirstymo operatorius“ (ESO). Ką daryti šio tiekėjo klientams, priklauso nuo to, į kurį liberalizavimo etapą pateko, o sprendimui priimti ESO suteikia daugiau laiko ir stiprina pajėgas, kurios galės konsultuoti gyventojus. Didžioji dalis klientų, kurie sunaudoja daugiau nei 1 tūkst. kilovatvalandžių (kWh) per metus ir patenka į jau pasibaigusius pirmąjį ar antrąjį elektros rinkos liberalizavimo etapus, gali sudaryti naują sutartį su kitu nepriklausomu elektros tiekėju. Nutraukti sutarties su „Perlas Energija“ nereikia, ji nutrūks automatiškai, kai bus pasirašyta sutartis su nauju tiekėju. Įvertinus susidariusią situaciją bei didelį šio sprendimo paliestų vartotojų skaičių, ESO sutelkė papildomas pajėgas ir suteikia gyventojams daugiau laiko norimiems sprendimams priimti. Kitą elektros energijos tiekėją vartotojams galima rinktis iki šių metų rugpjūčio 28 d. imtinai, o sutartis su naujuoju tiekėju įsigalios jau nuo rugsėjo 1 d. Sutarties su nauju tiekėju nesudarius iki šio mėnesio 28 d., pirmojo ir antrojo etapų „Perlas Energija“ klientams laikinai, iki spalio 1 d., garantinį elektros tiekimą užtikrins ESO, tačiau šios paslaugos kaina bus ne padidinta, kaip įprasta, o artima visuomeninio tiekimo kainai. Skirtumą tarp garantinio ir visuomeninio tiekimo kainos vartotojams kompensuos valstybė. Energetikos ministerijos teigimu, nuo spalio 1 d., priėmus įstatymų pataisas, visi pirmojo ir antrojo etapų „Perlas Energija“ klientai iki naujų metų gaus visuomeninio elektros tiekimo paslaugą. Per tą laiką jie galės pasirinkti kitą tiekėją. O vartotojai, patenkantys į vis dar vykstantį trečiąjį etapą – sunaudojantys iki 1 tūkst. kWh per metus, – ir toliau galės naudotis reguliuojama visuomeninio tiekėjo paslauga, jiems jokių papildomų veiksmų atlikti nereikia. Siekiant padėti visiems į šią painią situaciją patekusiems gyventojams, ESO ne tik suteikia daugiau laiko sprendimams, bet ir sustiprina specialios „Pasirinkite tiekėją“ aptarnavimo telefonu linijos pajėgumus. Norint gauti atsakymus į aktualius klausimus galima skambinti tel.+37062655565. Išsami projekto informacija pateikiama svetainėje pasirinkitetiekeja.lt
Related Articles
Pratęstas Europos pagalbos labiausiai skurstantiems asmenims fondo maisto produktais prašymų šiai paramai gauti galiojimo laikas
Utenos rajono savivaldybės administracija informuoja, kad asmenims, nuo 2019 m. gruodžio 1 d. iki 2020 m. gruodžio 1 d. pateikusiems prašymus dėl Europos pagalbos labiausiai skurstantiems asmenims fondo paramos maisto produktais ir asmens higienos prekėmis, 2021 m. prašymų perrašyti nereikia, jų galiojimas pratęstas iki 2021 m. gruodžio 31 d. Primename, kad gauti tokią paramą gali […]
Vienodų žmonių ir situacijų nebūna
Genovaitė ŠNUROVA Utenos rajono savivaldybės mero pavaduotojas Vitalijus Šeršniovas – naujas žmogus šioje valdžios institucijoje. Daug uteniškių jį pažįsta nuo pat vaikystės, bet, manau, yra ir tokių, kurie jo pavardę išgirdo tik prieš praėjusių metų rinkimus į savivaldybes, todėl norėjosi išsamesnės pažinties su šiuo jaunu žmogumi. Prisipažinsiu, kalbėdamasi su juo ir atidžiai klausiausi, ir juokiausi […]
Lietuviškai jautienai – tarptautinis pripažinimas: „BIOVELA Group“ laimėjo aukso ir sidabro medalius „World Steak Challenge“ konkurse
Didžiausia Baltijos šalyse mėsos perdirbimo įmonių grupė „BIOVELA Group“ iškovojo prestižinius aukso ir sidabro medalius tarptautiniame „World Steak Challenge 2024“ konkurse. Aukso medalis skirtas 32 parų sauso brandinimo jautienos antrekotui, o sidabrą pelnė 36 paras sausai brandinta jautienos nugarinė. Pasak bendrovės generalinio direktoriaus Audriaus Kantausko, Lietuvos atstovai šiame konkurse buvo apdovanoti pirmą kartą istorijoje, tad […]