Aktualijos

Kraustynės: lokacijos vietą keičia trys svarbios įstaigos

Rasa MILERYTĖ. Utenoje prasidėjo kraustynės – trys žmonėms svarbios įstaigos planuoja keisti arba jau pakeitė savo lokacijos vietą. Apie tai visų pirma pradėjo kalbėti patys uteniškiai, o paskui šiuos faktus patvirtino ir įstaigų vadovai, ir atstovai spaudai.
Pati pirmoji į persikraustymo maratoną suskubo Užimtumo tarnyba. Užimtumo tarnybos Utenos skyrius, anksčiau dirbęs J. Basanavičiaus g. 90, ir Utenos jaunimo užimtumo skyrius, anksčiau veikęs Lauko g. 19A, nuo šiol veiklą vykdo bendrose patalpose: rugpjūčio pabaigoje abu skyriai persikėlė į Kauno g. 20 esantį Registrų centro pastatą.
Užimtumo tarnybos Utenos skyriaus vedėja Gailutė Pakenė informavo, kad toks sprendimas priimtas įvertinus netenkinančią pastato, esančio J. Basanavičiaus gatvėje, būklę: šiame pastate buvo sudėtinga užtikrinti geras darbo sąlygas darbuotojams bei aptarnavimo sąlygas klientams.
Jaunimo užimtumo skyrius perkeltas, nes baigėse Lauko gatvėje esančio pastato nuomos sutartis.
„Utenos skyriuje, persikėlus į naujas patalpas, labai pagerėjo klientų aptarnavimo sąlygos. Aptarnaujantys klientus darbuotojai gali užtikrinti klientų konfidencialumą, nes kabinetuose yra tik po vieną darbo vietą. Ankstesnėse patalpose kabinetuose dirbo po tris darbuotojas, aptarnaujančias ieškančiuosius darbo“, – „Uteniui“ sakė Užimtumo tarnybos Utenos skyriaus vedėja G. Pakenė. Į Registrų centro pastate įsikūrusios Užimtumo tarnybos Utenos skyriaus patalpas galima patekti pro atskirą įėjimą.
Gruodžio pradžioje į naujas patalpas turėtų persikelti jau daug metų A. Baranausko gatvėje veikiantis „Swedbank“. Pasak „Swedbank“ Klientų aptarnavimo tarnybos vadovės Jūratės Gumuliauskienės, senosios patalpos nebeatitinka darbuotojų ir klientų lūkesčių, todėl nuspręsta ne atnaujinti dabartines patalpas, o persikelti į naujas, funkcionalesnes.
„Utenos mieste yra labai ribotas naujų patalpų, tinkamų tokiai paskirčiai, pasirinkimas, tačiau galiausiai buvo pasirinktos naujos patalpos. jos šiuo metu remontuojamos. Šiuo atveju privalumas yra tai, kad kol ruošiamos naujosios patalpos, netrikdomas klientų aptarnavimas“, – sakė „Swedbank“ Klientų aptarnavimo tarnybos vadovė.
J. Gumuliauskienė informavo, kad banko klientų aptarnavimo padalinys persikels į patalpas, esančias Aušros g. 45. Paslaugų kiekis ir pobūdis naujose patalpose išliks toks pat, tačiau sąlygos, kaip sakė banko atstovė, tiek klientams, tiek darbuotojams bus nepalyginamai geresnės.
„Nors absoliučią daugumą banko paslaugų galima gauti skaitmeninėje erdvėje, fiziniai padaliniai išlieka svarbūs. Čia gyventojai gali gauti kvalifikuotą konsultaciją aktualiais finansiniais klausimais ar pasinaudoti savitarnos įrenginiais, – kalbėjo „Swedbank“ Klientų aptarnavimo tarnybos vadovė. – Tęsdami banko skyrių atnaujinimą siekiame, kad banke apsilankančių klientų patirtis būtų kuo geresnė. prie to prisidėtų ne tik profesionali banko konsultantų pagalba, bet ir patogios bei funkcionalios erdvės. Be to, šiuolaikinius standartus atitinkanti darbo aplinka sukuria komfortiškas darbo sąlygas ir banko darbuotojams“, – persikėlimo į naujas patalpas priežastis komentavo specialistė.
Nuo gruodžio 1 d. į naujas patalpas persikelia ir paštas. Kol kas J. Basanavičiaus gatvėje veiklą vykdanti įstaiga keliasi į J. Bartašiaus gatvėje esančią parduotuvę „Iki“. Lietuvos pašto atstovė Monika Pulokė nurodė, kad toks sprendimas priimtas siekiant pagerinti aptarnavimo kokybę – naujos patalpos bus įrengtos pagal modernesnę koncepciją.
„Svarbiausias kriterijus, kuriuo vadovaujamės perkeldami ar jungdami pašto skyrius, yra kokybiškų ir patogiai prieinamų paslaugų klientams užtikrinimas. Dauguma atnaujinamų pašto skyrių perkeliami į prekybos centrus, kurie yra dažnai gyventojų lankoma vieta. klientams čia patogu užsukti į paštą einant apsipirkti, greta yra automobilių stovėjimo aikštelės, o pačios patalpos pritaikytos žmonėms su negalia“, – sakė M. Pulokė.
Lietuvos pašto atstovė nurodė, kad naujame pašto skyriuje bus užtikrintos visos šiuo metu teikiamos paslaugos, bus įkurta erdvi aptarnavimo salė, savitarnos zona, veiks trys klientų aptarnavimo langeliai. Klientų patogumui naujasis pašto skyrius šeštadieniais dirbs ilgiau.
Pašto skyriaus darbo laikas: pirmadienį–penktadienį nuo 10:00 iki 18:00 val., šeštadienį nuo 10:00 iki 14:00 val.