Aktualijos

Uteniškio įkurta įmonė tapo Medicinos banko IT partneriu

Programinės įrangos įmonė „Kinfirm“ tapo Medicinos banko informacinių technologijų (IT) partnere. „Kinfirm“ jau anksčiau padėjo Medicinos bankui realizuoti elektroninių dokumentų pasirašymo aplikaciją, o dabar – prisideda prie kitų banko siūlomų paslaugų efektyvinimo ir reprezentavimo internete.

Jau daugiau nei dešimtmetį Lietuvoje veikiančios įmonės „Kinfirm“ įkūrėjas ir direktorius uteniškis Lukas Stacevičius teigia, kad šiandien bankinis sektorius negali sau leisti atsiriboti nuo technologijų.

„Didžiausi Lietuvos ir viso pasaulio bankai investuoja į IT srities tobulinimą, siekdami suteikti kuo daugiau patogumo savo klientams. Elektroninė bankininkystė, finansavimo paraiškos, klientų aptarnavimas ar kitos paslaugos tampa lengviau pasiekiamos ir suprantamos kiekvienam vartotojui. Mūsų tikslas – įgyvendinti Medicinos banko IT idėjas, kurios dar labiau pagerins klientų patirtį naudojantis banko paslaugomis“, – kalbėjo L. Stacevičius.

Medicinos bankas yra vienas iš pirmųjų bankų Lietuvoje, klientams pradėjusių teikti elektroninės bankininkystės paslaugą ir pirmasis iš bankų – mobiliosios piniginės paslaugą. Šio banko Verslo tarnybos direktorius Julius Ivaška sutinka, kad svarbu užtikrinti kuo geresnę kliento patirtį, o prie to ženkliai prisideda informacinių technologijų sprendimai.

„Bankams, kaip ir kitiems klientus aptarnaujantiems sektoriams, ypač svarbu sklandūs ir efektyvūs procesai ne tik įmonės viduje, bet ir išorėje. Dėl šių priežasčių, planuodami reprezentacinius projektus, tokius kaip internetinio puslapio tobulinimas, renkamės tik patikimus, didelę patirtį sukaupusius partnerius“, – teigia J. Ivaška.

Investicijos į bankinių paslaugų gerinimą internete – ypač svarbios. „Eurostat“ skelbia, kad internetu prie banko paslaugų yra jungęsi 72 proc. lietuvių. Šiuo skaičiumi mūsų šalis lenkia Europos Sąjungos vidurkį, kuris siekia vos 58 proc. Skandinavijos šalys pirmauja su didesniu nei 90 proc. vidurkiu, o JAV elektronine bankininkyste naudojasi 78 proc. žmonių.

„Esu tikras, kad tie, kurie turi galimybę visas banko funkcijas atlikti telefonu ar kompiuteriu, nenori grįžti atgal ir savo brangų laiką leisti eilėse. Neabejoju, kad Lietuvos Vyriausybės nustatytas atsiskaitymo grynaisiais pinigais limitas bei technologijų skverbimasis į kasdienį gyvenimą ilgainiui tik didins skaitmenizavimo reikalavimus bankams“, – apie IT paslaugų svarbą bankams pasakojo Medicinos banko atstovas J. Ivaška.