„Naujuosius metus pradedame atnaujindami mūsų banko padalinį Utenoje – jis perkeltas į daugeliui uteniškių patogesnę vietą, kurią bus paranku pasiekti ir automobiliu, ir pėsčiomis. Naujasis padalinys įrengtas pagal naują modelį, todėl tikimės, kad šie pokyčiai prisidės prie dar geresnės klientų aptarnavimo patirties“, – sako Jūratė Gumuliauskienė, „Swedbank“ klientų aptarnavimo tarnybos vadovė.
Pasak jos, naujovės lankytojų laukia užsukus ir į padalinio vidų. Visų pirma, banko klientų aptarnavimo centras tapo erdvesnis, tad ir klientams, ir darbuotojams bus daugiau erdvės.
„Padalinio interjeras įrengtas pagal naujausią „Swedbank“ padalinių koncepciją. Interjero ir baldų detalėse dominuoja skandinaviškas stilius, kuris išsiskiria natūraliomis ir tvariomis medžiagomis, naudojama medžio faktūra, padalinio interjerą pagyvina gyvos gėlės“, − komentuoja J. Gumuliauskienė.
Padalinio darbo laikas nesikeičia – nuo pirmadienio iki ketvirtadienio klientai bus aptarnaujami nuo 9 iki 17 val., o penktadieniais viena valanda trumpiau – iki 16 val. Verta prisiminti, kad, norint užsukti į banko padalinį konsultacijos, reikalinga išankstinė registracija internetu arba telefonu.
Pasak „Swedbank“ atstovės, nors savaitgaliais ir švenčių dienomis padalinys nedirba, tačiau klientai čia gali rasti ištisą parą veikiančią savitarnos erdvę, kurioje yra įrengtas bankomatas ir interneto banko terminalas.
Tęsinį skaitykite 2022 01 26 „Utenyje“