Aktualijos

Naujos drabužinės savininkė: „Pirmieji metai bus investavimo metai“

Rasa MILERYTĖ. Motinystės atostogos – laikas ne tik budėjimui prie lopšio, bet ir savirealizacijai, naujų žemių tyrinėjimui ir svajonių pildymui. Uteniškė Enrika Kalytienė (28 m.), visą gyvenimą dirbusi samdomą darbą, išėjusi motinystės atostogų nusprendė paragauti verslininkės duonos ir atidarė drabužių išparduotuvę. Išparduotuvė veikia mažiau nei mėnesį, tad prognozuoti, ar pavyks suburti pirkėjų ratą, ar atsipirks investicijos, dar sunku, tačiau moteris nusiteikusi išbandymams. „Suprantu, kad pirmieji metai bus investavimo metai“, – sako verslininkė.
Drabužių išparduotuvė įsikūrė Aušros gatvėje, visai šalia prekybos centro ir dar dviejų drabužių parduotuvių, iš kurių vienoje prekiaujama dėvėtais, o kitoje – naujais vardiniais drabužiais, bet konkurencijos E. Kalytienė sako nebijanti.
„Konkurencija, manau, visada bus. Vienoje parduotuvėje rasi vienokį drabužį, kitoje kitokį. Kiekvienas drabužis turi surasti savo pirkėją“, – įsitikinusi verslininkė. Kol kas klientų srautu moteris nesiskundžia, o kaip bus ateityje, pasak jos, parodys laikas.
Išparduotuvėje prekiaujama žinomų prekės ženklų, skirtų masiniam pardavimui, ankstesnių kolekcijų drabužiais, kurie vis dar madingi. Verslininkės tiekėjas surenka neišparduotus drabužius įvairių Europos šalių parduotuvėse, kadangi drabužiai – iš ankstesnių kolekcijų, jų kaina mažesnė.
Parduotuvėje galima rasti jaunimo mėgiamų „Oliver“, „Zara“, „Teilor“ ir kitų prekės ženklų drabužių. „Orientuojuosi į jaunimą. Į parduotuvę užbėga moksleiviai, kolegijos studentai, kiti jauni žmonės, bet užsuka ir vyresnių klientų, kurie domisi mada, ieško gražių drabužių“, – sako verslininkė ir priduria, kad iš pradžių tai stebino, kadangi vadinamoji greitoji mada labiau domina jaunimą.
Greitoji mada – naujausias mados tendencijas bei detales atspindintys drabužiai, skirti masiniam pardavimui. Kadangi jų gamyba nereikalauja didelių sąnaudų, drabužiai parduodami pigiai. Tarptautinės tyrimų bendrovės „Euromonitor“ duomenys rodo, kad greitoji mada įsigali vis labiau. Žmonės nori dažnai atnaujinti garderobą, o greitosios mados drabužių kainos suteikia galimybę tai daryti. Dabar drabužis dėvimas 7–8 kartus, tada išmetamas, o praeityje būdavo dėvimas mažiausiai 30–40 kartų.

Tęsinys 2019 11 09