Aktualijos

Šalyje išgarsėjusį prekės ženklą sukūrusi uteniškė: „Kasdieniai drabužiai turi būti kaip įmanoma patogesni“

Rasa MILERYTĖ

2012 metais sukurto ir šalyje žaibiškai išpopuliarėjusio lietuviško prekių ženklo „atsikeli ir varai“ kūrėja uteniškė Aušra Šeduikytė po šiokios tokios pertraukos grįžta į verslą. Išskirtinio stiliaus drabužius kurianti moteris sako, kad jai aprangoje svarbiausia ne mada, o patogumas, todėl kurdama drabužius pirmiausia galvoja apie tai, kad jie būtų lengvai derinami ir patogūs: nesiglamžytų, spalvos nekristų į akis. Pasak A. Šeduikytės, mūsų kasdienybė yra paprasta ir nelabai spalvota, tai atsispindi ir kasdienėje žmonių aprangoje. Bet to lietuviško pilkumo, įsitikinusi menininkė, nereikia bijoti. Kaip atsirado prekės ženklas „atsikeli ir varai“? Tai buvo jau senokai, prieš septynerius metus. Iš pradžių kilo noras kurti batus ir drabužius, o paskui kažkaip viskas susidėliojo ir atsirado prekės ženklas. Pavadinimas – tuometinis mano skype šūkis. O kaip logotipe atsirado arkliukas, nežinau. Iš pradžių jį siejau su batais, o paskui nusprendžiau, kad jis labai tinka prie pavadinimo. Su arkliu siejama reikšmė – tai darbinis arklys, kuris atsikelia ir varo daryt dalykų, dirbt savo darbų. Arklio simbolis daugiau ar mažiau figūruoja kiekvienoje mano kolekcijoje. Žmonės pamėgo tautinę simboliką, ji irgi keliauja iš vienos kolekcijos į kitą.

Tęsinį skaitykite 2020 11 14 „Utenyje“